- Publisher: webtextshop
- Editor: Beate Yvonne Mulvana Grandahl
- Edition: 1. udgave
- Available in: PDF
- Published: 1. august 2014
Bruger du stadig din firmahjemmeside på samme måde som et trykt katalog? Så misser du en enestående mulighed for at generere en masse leads online til din forretning! I denne bog får du masser af inspiration til, hvordan du kan gøre din hjemmeside til din bedste sælger!
Har din hjemmeside kun indhold, der informerer om dit firma, finder du aldrig ud af, hvem det egentlig var, der besøgte den og du får heller aldrig mulighed for at finde ud af, hvad det var, de var interesserede i, så du kan følge op på deres besøg. Det var jo ikke gået, hvis det var en fysisk kunde, der var kommet ind af døren – vel?
Så havde du haft mulighed for at snakke med kunden, spurgt ind til deres behov og kunne overbevise vedkommende om, at dit firma var det rette til at løse det. Samtalen handlede altså om dem og ikke om dig!
Få mere inspiration i vores e-bog
På samme måde skal din hjemmeside handle om dine besøgendes behov, give svar på deres spørgsmål og skabe en indledende dialog med dem, i stedet for at blot at indeholde en masse selvforherligende information om dit firma.
Kunne du tænke dig at få mere inspiration til, hvordan du bygger en moderne hjemmeside, der fungerer som en aktiv sælger af de tjenester og ydelser, dit firma leverer, så tegn abonnement på vores nyhedsbrev og få vores store e-bog “Sådan bliver din hjemmesiden din bedste sælger”. Bogen fortæller mere om strategien og hvilke værktøjer du kan bruge til at vende din hjemmeside fra at være et dødt, statisk katalog og til at blive en aktiv sælger med sin helt egen automatiserede, digitale salgskanal.